Fandom

Naruto Wiki

Haku

399pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Haku.jpg

Haku

Haku er fra Vand Landet, og blev trænet af Zabuza Momochi. Haku blev udstødt fra sin by pga. at han havde en Kekkei Genkai (En speciel evne der ligger i blodet) i dette tilfælde Is jutsuer. Hakus bedste jutsu, hedder Hijutsu Makyo Hyosho. Den brugte han på Sasuke Uchiha, og Naruto Uzumaki, da de kæmpede mod hinanden.

Fakta Edit

Mod Team 7 Edit

Team 7 får en mission, der handler om, at beskytte Tazuna, som er ved at bygge en bro. Men Zabuza Momochi (også kendt som djævlen fra Kirigakure) har fået en ordre af rigmanden Gatou. Ham og hans hjælper Haku skal forhindre broen i, at blive bygget.

Første gang Zabuza og Team 7 mødes, kopiere Kakashi Hatake Zabuzas jutsuer, og tilsidst må Haku, som var i skjul, gøre Zabuza skinddød, ved at kaste nogle nåle (Senbon) efter præcise steder på Zabuzas hals. Team 7 tror at Haku er med dem, men de bliver klogere.

Zabuza og Haku kommer tilbage, og denne gang kæmper Haku også. Det er mod Sasuke Uchiha og Naruto Uzumaki. Sakura Haruno bliver og passer på Tazuna. Haku gjorde også Sasuke skinddød, og Naruto tror at han er helt død. Han bliver rasende, og går til angreb på Haku. Han er lige ved at dræbe Haku, men Haku når, at stå i vejen for Kakashis Chidori/Raikiri, så han dør, og Zabuza overlever. Da Gatou kommer stopper kampen. Han vil slå Zabuza ihjel, og spare sine penge, men Zabuza dræber Gatou, og mange andre af hans krigere. Naruto får Zabuza omvendt, og han bliver ked af det han havde gjordt. Zabuza dør ved siden af Haku, og broen bliver bygget færdig. Den hedder nu Den store Naruto bro.

Also on Fandom

Random Wiki