Fandom

Naruto Wiki

Hanzo

399pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Hanzo, også kendt som Hanzo med salamanderen, var en stor shinobi og leder af
Hanzo.jpeg

hanzo

Amegakure, da han levede.

Baggrund Edit

Da Hanzo var barn, døde en enorm stor salamander i hans by. Salamanderens gift blev sat ind i Hanzo ene side. Han blev nødt til at bære en maske, så han ikke kunne dræbe nogen med sin nu giftige ånde.

Senere mødte Hanzo den nuværende samuraileder Mifune, som han så besejrede. Hanzo skånede Mifunes liv, pga. samuraiernes styrke og vilje. Han gav Mifune modgiften.

I Den Anden Store Shinobi Verdenskrig mødte Hanzo nogle af Konohagakures styrker. De kommende tre sagnomspundne (Jiraiya, Orochimaru og Tsunade) var de eneste overlevende, og derfor gav Hanzo dem deres titel. Han lod dem leve.

På et tidspunkt mødte han også Chiyo i kamp, og ud fra det lærte Chiyo at lave en modgift til Hanzos gift.

Senere i Den Tredje Store Shinobi Verdenskrig, blev en gruppe af ninjaer anset for at være en trussel mod Hanzo og hans hær. Det var gruppen Akatsuki, som blev ledet af Yahiko. (Nagato og Konan var også med). Derfor sammerbejdede Konohas "roden" (ledet af Danzo) med Hanzo. De to styrker mødtes senere, og Hanzo skulle til at tvinge Nagato til at dræbe Yahiko, som jo var organisationens leder, hvis Hanzo ikke skulle dræbe Konan, som var blevet fanget af Hanzo. Yahiko løb selv ind i Nagatos Kunai, som han fik Nagato til at holde, så den ville ramme ham, så han ville dø. Da Hanzo så også ville dræbe Nagato gik han helt amok. Og Hanzo indså, at han ikke kunne klare Nagato med Rinnegan øjet, og teleporterede sig væk.

Senere startede Nagato en krig mod Hanzo. Under navnet Pain med Yahikos krop som deva path, dræbte Nagato Hanzo, og alle der havde haft noget med Ham at gøre.

Also on Fandom

Random Wiki