FANDOM

Hidan

Hidan

Hidan er et tidligere medlem af Yugakure, Byen skjult i Dampen. Han er et religiøst medlem af Jashin, hvor hvis man ikke dræber nogle i kamp ses det som en synd.

Hans religions eksperimenter har givet ham en meget stor og god evne. Ved at bruge lidt af sin modstanders blod og tegne Jashin's Trekant på jorden laver Hidan en forbindelse mellem sig selv og blodets ejer. Når først denne forbindelse er opstået, vil al skade mod Hidan blive reflekteret på hans modstander, hvilket gør ham i stand til at dræbe sine modstandere ved at skade sig selv. Fordi han er udødelig, kan Hidan ikke dø af sine skader han giver sig selv. Han mærker smerte, men fryder sig over det.

Hidan er i Akatsuki nu, og hans partner er Kakuzu.

Personlighed Edit

Som sagt er han meget troende person, som vil gøre alt for sin religion. Det kan man også se på ham og Kakuzus missioner. Hidan er ret rapkæftet og bander meget. Han kan godt ses som den flabede teenager i Akatsuki

Jagten på Jinchurikierne Edit

Kakuzu og Hidan jagter den tohalede Nibi. Jinchurikien hedder Yugito Nii. Hidan får hende dræbt med sin forbandelse.

Senere tager de to "Akatsukier" til Ildets land, og angriber et tempel, der er ledet af munken Chiriku. Hidan dræber ham med sin forbandelse. Bagefter tager de til et dusør sted for at få udleveret nogle penge.

Et team bestående af Asuma Sarutobi, Shikamaru Nara, Kotetsu Hagane og Izumo Kamizuki tager ud for at fange Kakuzu og Hidan. Asuma dør, og Shikamaru bliver rasende. Han har mistet sin lærermester. Hidan og Kakuzu har andre ting at lave og smutter.

Hidan mod ShikamaruEdit

Senere skal Team 10, nu med Kakashi Hatake, som "anfører", ud og hævne Asuma. De vil dræbe Kakuzu og Hidan. Shikamaru tager sig af Hidan, som han ikke dræber, men begraver ham, hvor han har mistet meget af sin krop. Shikamaru fik hævn for sin sensei. De andre tager sig af Kakuzu, med de 5 hjerter (bogstavligt talt). De for mange problemer, men Naruto Uzumaki kommer dem til hjælp, med hans nye jutsu, Futon: Rasenshuriken, og dræber Kakuzu.

Also on FANDOM

Random Wiki