Fandom

Naruto Wiki

Idate Morino

399pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Idate Morino (森乃イダテ, Morino Idate ) er lillebror til Ibiki Morino .

Idate Morino

[1]

(森乃イダテ, Morino Idate )
Debut
Anime Naruto Episode # 102
Vises i kun i anime
Voice Skuespillere
Japanske Hiromichi Kogami
English Roger Craig Smith

[2]

Personal
Køn  Mand
Beskæftigelse Sprinter
Tilhørsforhold [3]

Konohagakure*[4] Land of Tea

Klan Wasabi Familie (vedtaget)
Rank
Ninja Rank Del I: Genin
 [ Hide ] Familie

IndholdsfortegnelseEdit

skjul ] *1 Baggrund

Baggrund EditEdit

[5]Idate som Genin.

Idate tog og mislykkedes de Chunin Eksamen , efterlod ham deprimeret. Da han protesterede, Ibiki foreslog, at han ikke var skåret ud for at være en ninja. Aoi Rokushō fortalte Idate at han kunne blive en Chunin ved at stjæle en hemmelig rulle og Sword of Thunder Gud . Efter Idate bragte elementer til Aoi, spurgte han om at blive en Chunin. Aoi informeret Idate, at han ville blive en Chunin og Aoi lavet en Jonin i Amegakure , ved hjælp af sværdet og rul som gaver. Derfor blev Idate klassificeret som en flygtning fra sin hjemby, og måtte gå på flugt for at undgå at blive fængslet for sin tyveri.

Det var ikke længe, ​​før Ibiki afdækket Aoi plan og jagede efter sin lillebror. Men Aoi hurtigt bragt i Amegakure allierede at erobre Ibiki og fjerne de to ANBU medlemmer med ham. Aoi derefter tortureret Ibiki at læse rulle i den proces et uheld sætte ild til bygningen efter Ibiki formået at frigøre både sig selv og sin lillebror. Men trods Ibiki voldsomme indsats flammerne hurtigt adskilt de to søskende, og Idate blev tvunget til at flygte fra branden, der ville (angiveligt) dræbe to ældre nin, selv om de begge flygtede separat.

På et tidspunkt efter, forsøgte Idate at stjæle penge fra Jirōchō Wasabi og mislykkedes, selv Jirōchō fik medlidenhed med ham, og lad Idate slutte sig til Wasabi familie efter belære ham, og give Idate en lomme-kniv.

Evner EditEdit

Trods der ikke længere overvejer selv en ninja, der Idate vist stadig at være dygtige i grundlæggende ninja evner. Han har trænet for at forbedre sin løbehastighed til utrolige niveauer, let overhalede Team 7. . Når det er sagt, han bruger uddannelsen metode Guy og Lee , ved hjælp af vægte, der er knyttet til hans ben. Han har også bemærket hurtigt, da han blev fanget i en genjutsu og nemt brød igennem den.

Del I RedigerEdit

Land of Tea Arc EditEdit

[6]Idate befordres af Naruto.

Snart efter Tsunade blev Hokage blev Idate hyret til at være Wasabi familiens runner for Todoroki helligdom Race i delstaten te med Naruto Uzumaki , Sasuke Uchiha og Sakura Haruno ansat som hans livvagter.De mødtes første gang på et tehus, hvor Idate begyndte at flirte med Sakura (meget til Naruto utilfredshed). Derefter Idate fortalte servitrice, at Team 7 skulle betale regningen. Han løb væk iført ankel vægte. Team 7 fanget, men Idate tog sine ankel vægte og løb væk igen. Denne gang kunne de ikke indhente. De senere mødte ham i Boss Jirōchō 's hus. Aoi og Team Oboro viste sig at være livvagter for den modstående Wagarashi familiens runner, Fukusuke Hikyakuya .

[7]Idate vinder løbet.

Deres leder, Kyūroku Wagarashi , hyrede dem til at tage sig af IDATE for ham. Og selv om Team 7 var konstant vrede over Idate, de stadig beskyttede ham for enhver pris, især efter at have hørt hans tragiske historie, og indse, at Ibiki var hans storebror. Efter at have udholdt svære kampe med Team Oboro og Aoi, hjalp Team 7. ham vinde. Da Ibiki kom til at afhente en såret Sasuke, Idate bukkede for ham, mens Ibiki sagde, at han ikke havde øjnene på en kujon længere.

Also on Fandom

Random Wiki