FANDOM

Ino er med i team 10, som er bestående af Choji Akimichi, Shikamaru Nara,Asuma Sarutobi og Ino selv. Hun er med i den nye Ino - Shika - Cho Trio. Er forelsket i Sasuke, som næsten alle piger er, men da han bliver en "Rogue Ninja" bliver hun forelsket i Sai istedet. Behersker Shintenshin no Jutsu, så hun kan besætte et andet menneske i kort tid. Ino arbejder også i sin fars blomsterbutik.

Personlighed Edit

Er forelsket i Sasuke, som næsten alle piger er, men da han forlader byen bliver hun forelsket i Sai istedet. Hun kæmper først med Sakura for at få Sasuke. Sakura vil altid være hendes rival.

Chunin eksamen Edit

Efter de 2 første prøver (læs mere på Naruto Uzumaki), skal der foregå udskilnings kampe, da der er kommet for mange igennem de 2 første prøver. Ino skal kæmpe imod sin rival (De vil begge have Sasuke) Sakura Haruno. En hård kamp for dem begge. Ved slutningen af kampen bruger Ino sin Shintenshin no Jutsu, som tager kontrol over et væsen i kort tid. Hun vil få Sakura til at give op. Men Naruto hepper så meget på Sakura at hun nægter at lade sig overvinde af det "møg". Kampen ender uafgjordt, da de begge besvimer.