FANDOM

Kabuto Yakushi

Kabuto Yakushi

Var i starten af serien Orochimarus håndlanger. Efter at Orochimaru døde, fortsatte han med det onde hverv. Han er også en dygtig læge-ninja. Som også kæmper med læge-kunsten Chakura no Mesu.

Han er nu med i Akatsuki, med sine egne formål. Med sin jutsu, som også Orochimaru benyttede mod Hiruzen Sarutobi/3. Hokage, Kuchiyose: Edo Tensei, til at leve mange op med, til hjælp til Akatsuki.

Fakta Edit

Sage Mode, Chakura no Mesu

Historie Edit

Kabuto har en meget broget historie, men det hele starter med at han kom med i en gruppe af adoptivbørn ledet af et par kvinder. De gav ham navnet Kabuto, og oplærte ham i at bruge medecin jutsuer. En dag kom Danzo hen til hans "mor" og tvang hende til overlevere Kabuto. Han blev trænet som Ninja og bliver udsendt som spion ud i hele ninja-verdnen. Det var meningen at hans mission skulle afsluttes ved at hans "mor" skulle dræbe ham, i den tro at han er en fjende. Han overlever, og i hans svaghed kommer Orochimaru og rekrutterer ham. Efter han dør smutter han videre til Akatsuki, eftersigende for at få Sasukes Sharinganøjne.

Chunin Eksamenen Edit

Under chunin-eksamenen tror alle, undtagen Otogakure ninjaerne at Kabuto er en venlig Konohagakure-ninja. I anden test redder han Team 7, Naruto Uzumaki, Sasuke Uchiha og Sakura Haruno, da Naruto og Sakura skulle til at åbne en af de skriftruller de skulle samle ind. Efter det alliere han sig med dem. De klare nogle ninjaer fra Amegakure der vil have deres skriftrulle efter de havde fanget dem i en genjutsu. Hans genin team var med Yoroi Akado og Misumi Tsurugi

Ved udskilningskampene trækker Kabuto sig, pga. han var træt, men i virkeligheden var det hvor at arbejde for Orochimaru. Og fortælle ham om Sasuke.

Also on FANDOM

Random Wiki