Fandom

Naruto Wiki

Kakuzu

399pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Kakuzu.png

Kakuzu

Kakuzu kan tage modstanderens hjerter, og selv bruge dem. Han kan have op til 5 af gangen. Han får også den chakra natur, som modstanderen havde. De hjerter er lavet i masker, som der er syet fast på hans ryg. Evnen, at tage hjerter fra andre, hænger nok sammen med at hele hans krops er syet sammen, og at han kan bruger de tråde i kamp.

Kakuzu er med i Akatsuki, og er et af de ældste medlemmer, over 90 år. Han har kæmpet mod den 1. Hokage Hashirama Senju. Kakuzu bliver genoplivet da alle Akatsuki medlemmerne bliver genolivet af Kuchiyose: Edo Tensei, af Kabuto Yakushi.

Personlighed Edit

Manden har et stort temperament. Han kan finde på at dræbe nogen, når han bliver sur. Derfor er Hidan den bedste kampfælle for Kakuzu, da han ikke kan blive dræbt. Hvis Hidans hoved ryger, kan Kakuzu sy hans hoved på igen (efter han er kølet ned igen). Kakuzu er meget glad for penge. Når ham og Hidan er på mission vil han aflevere en dusør for en person, hvis de skal kæmpe mod en der er sat en dusør på på det "sorte marked".

Jagten på Jinchurikierne Edit

Kakuzu og Hidan jagter den tohalede Nibi. Jinchuriikien hedder Yugito Nii. Hidan får hende besejret med sin forbandelse.

Senere tager de to "Akatsukier" til Ildets land, og angriber et tempel, der er ledet af munken Chiriku. Hidan dræber ham med sin forbandelse. Bagefter tager de til et dusør sted for at få udleveret nogle penge.

Et team bestående af Asuma Sarutobi, Shikamaru Nara, Kotetsu Hagane og en anden ninja fra Konoha tager ud for at fange Kakuzu og Hidan. Asuma dør, og Shikamaru bliver rasende. Han har mistet sin lærermester. Hidan og Kakuzu gider ikke mere og forsvinder.

Senere skal Team 10, nu med Kakashi Hatake, som "anfører", ud og hævne Asuma. De vil dræbe Kakuzu og Hidan. Shikamaru tager sig af Hidan, som han dræber. Shikamaru fik hævn for sin sensei. De andre tager sig af Kakuzu, med de 5 hjerter (bogstavligt talt). De for mange problemer, men Naruto Uzumaki kommer dem til hjælp, med hans nye jutsu, Futon: Rasenshuriken, besejre Kakuzu. Derefter dræber Kakashi ham, med hans Raikiri.

Also on Fandom

Random Wiki