FANDOM

Kiba Inuzuka.jpg

Kiba Inuzuka

Han er med i Team 8 (Shino Aburame, Hinata Hyuga og Kiba Inuzuka med Akamaru), hvor Kurenai Yuhi er deres Jounin leder. Han er medlem af Inuzuka klanen, som bruger hunde som kampfæller, og de har en meget stor lugtesans. Tsume Inuzuka er hans mor, og Hana Inuzuka hans søster.

Fakta Edit

Personlighed Edit

Kiba er meget temperamentsfuld, og begår tit fejl i kamp, når han bliver ophidset. "Kæfter meget op" mener Naruto Uzumaki i del 1. Men Kiba er loyal overfor sine venner og Konohagakure.

Kiba føler meget at han er leder for Team 8 (Shino Aburame og Hinata Hyuga), og bliver tit uenig med Shino om, hvad gruppen skal og deres fremgangsmåde. På trods af sine uenigheder med Shino, mener han Shino er en ven, og respekterer hans evner. Han prøver også at passe på Hinata, og råder hende til at være stærk.

Chunin eksamen Edit

Kiba, Akamaru, Hinata Hyuga og Shino Aburame (Team 8) Har ikke svært ved Ibiki Morinos test med Både Insekter, Byakugan øjne og Akamaru klarer Kiba og co. sig let. Også i 2. eksamen med Anko Mitarashi i Dødens skov, klarer de det også nemt. Da de har fået de to skriftruller af himmel og den anden af jord(det går prøven udpå). De vil prøve at få flere, for at få mindre team til at bestå, men da Akamaru kan lugte Gaaras chakra bliver han bange og de skynder sig hen til det tårn hvor de består anden test.

Kiba Akamaru med Jujin Bunshin.jpg

Kiba og Akamaru med Jujin Bunshin

I Udskilnings kampene (De er der fordi for mange bestod) skal Kiba kæmpe mod Naruto Uzumaki. Alle tror Kiba han vinder, fordi Naruto altid har været en fiasko, men som de fleste ved har han udviklet sig. Kiba tæver i starten Naruto med bla. Jujin Bunshin og Gatsuga. Men til sidst slår Naruto Kiba i gulvet med et angreb nemlig Naruto Rendan. Kiba taber.

Mod Sakon og Ukon (kommer snart)Edit

Also on FANDOM

Random Wiki