Fandom

Naruto Wiki

Kisame Hoshigaki

399pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share
Kisame.png

Kisame Koshigaki

Kisame er måske den stærkeste af the seven swordsmen of the mist. Han bærer kæmpesværdet Samehada, som saver og opsluger Chakra.

Chakra har Kisame nok af må man sige. Hans Chakra niveau er på højde med en Jinchuriiki, og han bliver endda kaldt for den 0 halede Jinchuriiki, og hans kræfter er kæmpe. Selv, under kampen mod den 8 halede Killer Bee, hans læremester og hans læremesters kæmpe bjørn, ville Kisame havde vundet, hvis det ikke var fordi Raikagen kom.

Selvom den 8 halede er en blanding mellem en okse og en blæksprutte, var Kisame hurtigst og stærkest i sin fuldendte haj form, under vandet.

Kisame har vand chakra-natur (Suiton), og er med i den "onde" gruppe "Akatsuki".

Han var engang Itachi Uchihas partner i Akatsuki, men da han døde, klarer han for det meste opgaverne selv. Han overvandt f.x. Roshi (den 4 halede) alene.

Fakta Edit

  • Fulde navn: Kisame Hoshigaki (Hoshigaki Kisame)
  • Alder: Part 1: 29, Part 2: 32 (død)
  • Født: 18. Marts
  • Køn: Mand
  • Nogle gode jutsuer: Suiton: Daikodan no Jutsu
  • Kekkei Genkai: -
  • Familie: ?
  • Klan: Hoshigaki
  • Loyalitet/Nationalitet: Akatsuki, Kirigakure
  • Chakra-naturer: Suiton (Vand Manipulation), Doton (Jord Manipulation)
  • Ninja-rank: ?

Personlighed Edit

Kisame minder meget om en haj, da hans Jutsuer og væremåde ligner hajer. Hans udseende er endda haj lignende. Han er ret morderisk, og saver gerne et ben over med sit elskede sværd Samehada.

Kisame og Itachi i Konoha Edit

Kisame Hoshigaki og Itachi Uchiha kom til Konohagakure, for at fange jinchuriikien Naruto Uzumaki. Her møder de Joninerne Kakashi Hatake, Kurenai Yuhi og Asuma Sarutobi. De prøver at forhindre dem i at finde Naruto. Kurenai prøver en genjutsu på Itachi, men den giver bagslag. Kisame og Kakashi skal til at kæmpe, men Itachi siger at han ikke skal gøre det fordi Kakashi er stærk. Itachi bruger Tsukuyomi på Kakashi Mere kommer snart...

Kisame mod Killer Bee (kommer snart)Edit

Also on Fandom

Random Wiki