Fandom

Naruto Wiki

Kuchiyose: Edo Tensei

399pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Edo Tensei.png

Kabuto der har bragt Deidara til live med Edo Tensi

Kuchiyose: Edo Tensei (Summoning: Impure World Resurrection) kan leve nogle op fra de døde, ved at have dræbt en anden person. Man skal have de dødes lig. Tobirama Senju er kendt for at have opfundet denne teknik, og den er så gået videre til Orochimaru, som brugte den i ondskab mod Hiruzen Sarutobi/3. Hokage. Nu hvor Kabuto Yakushi har absorberet noget af Orochimarus dna, bruger han den også. Kabuto er den i Naruto-historien, som lever flest op. Du kan se dem Kabuto har levet op nederst.

Kabuto mener at denne jutsu er den bedste i Shinobi-universet, og at den ikke har nogle svagheder. Han bruger den nu i Den 4. Store Ninjakrig. Alle der er genoplivet har deres evner, som de havde dengang, og også deres tanker, hvis ikke brugeren af Kuchiyose: Edo Tensei har gjordt den stærkere. De genoplivedes krop lystrer bare ikke dem selv.

De døde dukker op fra de døde i en kiste. De ligner ikke dem selv (de er lig), men brugeren kan gøre sådan, at de ligner dem selv fra gamle dage. Brugeren skal også putte en speciel Talisman ind i hjernen på den/de døde.

De genoplivede Edit

Her kan du se hvem der er blevet genoplivet.

OrochimaruEdit

Kabuto YakushiEdit

Brugere Edit

Tobirama Senju

Kabuto Yakushi

Orochimaru

Also on Fandom

Random Wiki