Fandom

Naruto Wiki

Neji Hyuga

399pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Neji Hyuga.png

Neji Hyuga

Neji Hyuga er med i en sidegren af Hyuga klanen. Hans far er død for klanen, men efter Hiashi Hyuga har overbevist ham, har han tilgivet den. Han er fætter til Hinata Hyuga og Hanabi Hyuga.

Neji var Jonin, og var med i team 12; med Tenten, Rock Lee og Might Guy indtil han døde i den 4. Ninjakrig

Fakta Edit

Chunin eksamen Edit

Hinata vs neji.png

Neji kæmper mod Hinata

I første prøve klarer Neji den skriftlige prøve nemt med sin Byakugan. han klarer sig også videre i anden prøve.

I udskilningskampene vinder Neji stort over sin søster/kusine Hinata Hyuga, som han hader pga. hovedstammen i Hyuga klanen (læs mere på Hyuga). Naruto Uzumaki bliver rasende på ham, og vil kæmpe mod Neji i 3. prøve.

I 3. prøve skal Neji kæmpe mod Naruto. Naruto vinder overraskende kampen, og lærer Neji at man ikke skal give skæbnen skylden for alt ting. "Jeg dumpede gang på gang i Ninja akedemiets afgørende eksamen". "Jeg var så uheldig, at de hver gang valgte den jutsu, jeg var dårligst til, nemlig Bunshin no Jutsu". (Naruto havde brugt Kage Bunshin no Jutsu rigtig godt mod Neji).

På jagt efter Sasuke Edit

da sasuke forlod konaha fik shikamaru naruto choji kiba og neji missionen at få ham tilbage. neji stopper for at kæmpe imod kidomaru som han vandt over men med store skader lægerne kunne næsten ikke redde ham men det lykkedes heldigvis.

Andre faktaer Edit

  • Nejis hobby er meditation.
  • Neji Hyuga har gennemført 62 missioner i alt: 26 D-rank, 19 C-rank, 4 B-rank, 11 A-rank og 2 S-rank.

den fjerde ninjakrig Edit

i den fjerde ninjakrig kommer neji til at kæmpe iimod orochimarus tjenere (igen)

noget af det hårdeste der er sket i hele krigen er nejis død som foregik på denne måde

obito prøvede at dræbe naruto men hinata forsvarede ham og neji forsvarede hinata men der var dsv ingen der gad forsvarre neji :( så angrebet ramte neji ),: (indrøm det du brød sammen )

Also on Fandom

Random Wiki