FANDOM

Sai

Sai er trænet af Danzo Shimura i "Roden", han lærer at ignorere sine føelser og blive et dræber våben. Han bliver sat ind i det nye Team 7, sammen med Yamato. Sais opgave er at dræbe Sasuke Uchiha, men han ombestemmer sig. På missionen begynder han langsomt at få sine føelser tilbage. Men da han høre Naruto fortælle om venskab får han alle sine føelser tilbage, men det ved Danzo ikke.

Sai tegner væsner, som kommer til live og kæmper for ham. D kommer til live ved at han blander sin Chakra med blækket han tegner med.

Det nye medlem Edit

Efter Naruto Uzumaki er vendt hjem, dukker Sai pludselig op, og angriber Naruto, Shikamaru Nara og Choji Akimichi. Det er fordi at Sai vil se hvor stærk Naruto (hans fremtidige holdkammerat) er. Han mener ikke Naruto er særlig stærk.

Senere møder Naruto og Team 7 Sai, for at blive medlem af teamet.

Inden længe skal de nye holdkammerater på deres første mission, men det synes svært for især Naruto og Sai at holde sammen, da de endnu ikke har opbygget noget venskabeligt bånd imellem sig, som Naruto Uzumaki og Sasuke Uchiha havde. Sai kommer også skævt ind på Sakura Haruno, da han ikke kender til almindelig høflig opførsel, hvilket går Sakura på nerverne. Naruto føler sig forrådt af hokagen, for han opfatter det som om Sai skal være en erstatning for Sasuke. Et andet sted søger Tobi/Obito Uchiha, der overtager pladsen efter Sasori, efter en særlig ring Sasori bar og som alle medlemmer af Akatsuki bærer. Team 7's nye mission er, at få informationer ud af Sasori's spion, der er undercover hos Orochimaru. Da de endelig møder denne spion viser det sig, at han arbejder 100% under Orochimaru's befalinger, hvilket viser sig at være Kabuto Yakushi som er Orochimaru's højre hånd. Missionen slår fejl, da Team 7 bliver fundet, mens de gemmer sig, og midt under det hele dukker Orochimaru op. Naruto, som mere eller mindre er under den nihalede rævs kontrol, går amok og kæmper en stor kamp mod Orochimaru. Kaptajn Yamato - Team 7´s nye jonin leder, (da Kakashi stadig ligger på hospitalet efter at have brugt sin Mangekyo Sharingan sørger dog for, at Naruto ikke kommer helt ud af kontrol med sin særlige Kekkei Genkai. Orochimaru og Kabuto Yakushi trækker sig midlertidigt tilbage sammen med Sai efter Sai har overbevist Orochimaru om, at han kan stole på ham.

Team 7 er nu kommet til det sted, hvor Orochimaru's skjulested befinder sig. Sai som uden at hverken Naruto, Sakura eller Yamato ved det, vil prøve på at dræbe Sasuke Uchiha. De andre medlemmer af Team 7 er også fulgt efter, og finder også vej ind, til fjendens hule i håb om at hente Sasuke hjem. Endelig finder de Sasuke, som ingen tanker har om, at komme med tilbage til Konoha og en kamp begynder. Under kampen trænger Sasuke ind i Naruto's sind til den nihalede ræv, hvor den nihalede sammenligner Sasuke med Madara Uchiha. Men igen må Naruto udskyde sit løfte til Sakura om at bringe Sasuke tilbage, da han, Kabuto og Orochimaru trækker sig tilbage. Naruto er frustreret og vred på sig selv. Sai der, som en del af Roden, ikke må have direkte kontakt med sine følelser, har nu indset at han har fået nogle rigtige venner.

Hidan og Kakuzu Edit

Shikamaru Nara, Choji Akimichi, Ino Yamanaka og Kakashi Hatake tager ud for at tage hævn for deres sensei ved at dræbe de to Akatsukier Hidan og Kakuzu. Team Yamato (Naruto Uzumaki, Sakura Haruno, Sai og Yamato) er bliver sendt ud som forstærkninger. Sakura og Sai skal hjælpe Shikamaru, men Shikimaru havde allerede dræbt Hidan. Han

Jagten på Itachi Edit

Team Kurunai og Team Kakashi bliver sendt afsted for at finde og fange Itachi. Tobi når dog at trække tiden så langt ud, så de hverken får fanget Sasuke eller Itachi.

Peins andgreb Edit

Dehd

☀ちんぽこ

Also on FANDOM

Random Wiki