Fandom

Naruto Wiki

Shi Tsu (C2)

399pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Et af Deidara specialiteter, der kræver brug af begge hans mund håndflader, hvilket skaber en stor drage. Dragen selv er i stand til flyvning, og mens Deidara er sikkert på ryggen, kan dragen spytte mindre ler figurer der angriber modstanderen ligesom styrede missiler.

Disse uafhængige missil-lignende væsener i form af et stærkt reduceret version af større dragen der skabte dem, men trods dette fald i størrelse stadig er forholdsvis større end en normal person. Hver er i stand til at spore deres tilsigtede mål og producere en betydelig eksplosion proportional med størrelsen ved kontakt, men efterhånden som de opstår, de indtager en betydelig mængde af ler fra den oprindelige dragen, i første omgang at udvinde det fra dyrets hale. Dette begrænser i sidste ende det nummer, hver C2 "Dragon" er i stand til at skabe, før ler skal ofres fra mere vitale områder, såsom det eller vinger. Ved anvendelse af mere ler, kan missilet størrelse og eksplosive kraft øges væsentligt.

Dragen kan også producere ler miner på bekostning af ler, der tager form af små kugleformede skabninger, som efterfølgende kan manipuleres til at tvinge modstanderne til at kæmpe i en begrænset plads. Dette opnås gennem brug af Tobi Earth Release: Skjult Ligesom en muldvarp Teknik, for at skjule en stor mængde af disse miner under jorden, uden modstandernes viden til deres nøjagtige placering. Når denne taktik kombineres med de tidligere nævnte missiler, kan det begrænse fjender bevægelser i en sådan grad, at de er tvunget til at lide en eksplosion.

Trivia

"C-2", også kendt som sammensætning C-2, er sammensætning C plastisk sprængstof udviklet under Anden Verdenskrig.

Ifølge Tobi, dette er Deidara foretrukne teknik involverer eksplosive ler.

Brugere Edit

Deidara Tobi

Also on Fandom

Random Wiki