FANDOM

Tayuya.jpg

Tayuya

Tayuya af en af "The four sound ninjas" med andre medlemmer Sakon og Ukon og Ukon, Jirobo og Kidomaru (Kimimaro er en slags leder). Tayuya er gruppens eneste pige, og hun går altid rundt med en fløjte. Hun bruger fløjten til at og skabe en virkelig kraftig Genjutsu. Hun bruger også fløjten til at og skabe monstre. Virkelige monstre, ikke bare kopirer. Hun dør af Temari på 2 sekunder.

Ekskorten af Sasuke Edit

Da Lyd-ninjaerne har vist Sasuke Uchiha deres styrke med juin level 2. De hjælper ham med at få det + at han kan få træning af Orochimaru. De bliver efterfulgt af Konohagakure ninjaerne Naruto Uzumaki, Shikamaru Nara, Choji Akimichi, Kiba Inuzuka og Neji Hyuga (Senere også Rock Lee). Tayuya kommer i kamp med Shikamaru, der vækker hun sin juin. Tayuya bruger sin fløjte til at styre hendes tre Doki og at lave genjutsu. Hun fremkalder Doki, der er meget hurtige og stærke. Efter lidt tid hvor Shikamaru har undviget, kommer han ind på hende og bruger en kvælende jutsu, nemlig Kage–Kubishibari no Jutsu, men da hun aktiverer juin level 2, kan Shikamaru ikke klare hende. Heldigvis kommer Temari til hjælp, og smadrer skoven og Tayuya dør.

Also on FANDOM

Random Wiki