FANDOM

Images-1.jpeg

yagura

Yagura (やぐら, Yagura) var jinchūriki af [isobu], (den tre halede), og den fjerde Mizukage (四 代 目 水 影, Yondaime Mizukage,) i Kirigakure. Når den tre halede blev fanget af [akatsuki], det havde ingen vært og strejfede ud i naturen. Men efter hans reinkarnation, blev de tre-Tails genforseglet i Yagura.

baggrund Edit

Under hans regeringstid som Mizukage blev landsbyen kendt som "Village of the Bloody Mist" (血 霧 の 里, Chigiri no Sato). Dette blev eksemplificeret ved den barbariske ritual, hvor Academy studerende vil blive tvunget til at dræbe hinanden for at opgradere. Den praksis blev afbrudt, da en hel opgraderet klasse af elever blev massakreret af en ung [Zabuza Momochi] . [2] Det er også sandsynligt, at Yagura var Mizukage hvem Zabuza forsøgte at myrde, da han gjorde oprør. [3]

Yagura var kendt for at afhænde Kiri-nin som var mistænkt for at være illoyal til landsbyen omgående (roser og tager [kisame hoshigaki] som hans direkte underordnet efter myrde Fuguki Suikazan, en forræderisk medlem af Seven Swordsmen of the Mist). På trods af hans tyranniske regeringstid, frygtede folket i Kiri at Yagura blev manipuleret, en frygt, som blev bekræftet af Ao, som så gennem genjutsu med Byakugan han senere erhvervede, senere identificeret ved Kisame som [tobi] laver. [ 7] Det bør imidlertid bemærkes, at før [tobi] fik kontrol med Yagura blev by allerede ry som "Bloody Mist".

personlighed Edit

Yagura synes at være meget formel, frimodig og sammensat i en næsten diplomatisk måde, som det ses, da han hilste [naruto] på vegne af alle jinchūriki og halede bæster. Han har dog have en sprudlende side som set af hans forbitrede Udbrud på Naruto Uzumaki til at tro han var en svag barn, der døde før oplever verden såvel som at ignorere, hvad han sagde. [9]

udseende Edit

Yagura er en voksen mand med en ung, barnlig ansigt og krop struktur, en leder af rodet, lys-grå hår, pink pupiless øjne og hvad synes at være en søm-lignende ar, der løber fra under hans venstre øje, hele vejen ned ad hans kind. Han er lille af statur og bærer en grå, ærmeløs shirt med Kirigakure pande protektor fastgjort til den forreste, kortærmet mesh rustning, som han også bærer en grøn poncho sammen med en turkis skærf om livet, parret med en grøn forklæde over hans bukser. Han bærer et par brune støvler, og på ryggen han bærer et personale-lignende pole våben med ujævne størrelse kroge med en grøn blomst på den større ende.

Also on FANDOM

Random Wiki